top of page

Η φωτογράφιση του γάμου της Νικολέτας και του Άγι

Όταν γνώρισα την Νικολέττα και τον Άγι για να μιλήσουμε για τον γάμο τους κάναμε μια συμφωνία με την νύφη, αν τελικά συνεργαστούμε και επειδή το δωμάτιο μου δεν έχει κενό τοίχο, την καλύτερη φωτογραφία της να την κολλήσω στο ταβάνι. Και έτσι θα είναι η πιο πρωτότυπη από όλες. Από εκείνη την μέρα και έπειτα όσες φορές με πήρε τηλέφωνο μου συστήνονταν ως η ταβανάτη νύφη.... Νομίζω πως οι φωτογραφίες της μιλάνε μόνες τους... Το ταβάνι μου δικό της! Παρ'όλο όμως που ολη η κουβέντα στα ραντεβού ήταν για τις φωτογραφίες της τελικά πιστεύω οτι το βλέμμα του Άγι ήταν ότι πιο μοναδικό έχω φωτογραφήσει! Κάνατε πολύ υπομονή στο next day shooting και σας ευχαριστώ από καρδιάς για την υπέροχη εμπειρία και τις υπέροχες φωτογραφίες γάμου που μου χαρίσατε!

Featured Posts
Recent Posts
Search By Tags
Δεν υπάρχουν ακόμη ετικέτες.
Follow Us
  • Facebook Classic
  • Twitter Classic
  • Google Classic
bottom of page